joi, 23 februarie 2023

MARESALUL CARE A IUBIT ROMANIA !

 1-ACEST ARTICOL ESTE COPIAT !

2-ISTORIA RAMANE PASIUNEA MEA NR 1!


“Nimeni din această ţară n-a
servit poporul de jos cu atâta dragoste, pasiune şi
dezinteresare cum am făcut eu. Am dat de la muncă
până la banul nostru, de la suflet până la viaţa noastră,
fără a-i cere nimic. Nu-i cerem nici azi. Judecata lor
pătimaşe de azi nu ne înjoseşte şi nici nu ne atinge.
Judecata lui de mâine va fi sigură şi dreaptă
şi ne va înălţa; sunt pregătit să mor, după cum am fost
pregătit să sufăr. Tu ştii că toată viaţa mea, mai ales în
cei patru ani de guvernare, a fost un calvar, dar a fost
înălţător şi va fi nepieritoare. Împrejurările şi oamenii
nu au îngăduit să facem binele pe care l-am dorit cu
atâta pasiune ţării noastre. Suprema voinţă a decis
altfel, am fost un învins, au fost şi alţii …mulţi alţii!
Numai dreapta judecată – Istoria – i-a pus
la locul lor, ne va pune şi pe noi. Popoarele, în toate
timpurile şi peste tot, au fost ingrate; nu regret nimic şi
nu regreta nimic. Să răspundem la ură cu iubire, la
lovituri, cu mângâiere, la nedreptate, cu iertare.”
Ion Antonescu, 17 mai 1946



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu